معرفی ورق کامپوزیت مناسب برای تابلو سازی

محتوای جدول

این روزها با استفاده از تبلیغات می توان محصولات خود را معرفی کرد و از این طریق فروش بالایی از محصولات خود داشت. بنابراین با توجه به اهمیت تبلیغات شرکت های زیادی با شگردهای مختلفی محصولات خود را تبلیغ می کنند. در شناسایی بازار و نیاز مصرف کننده مستلزم استفاده از ابزارهای تبلیغاتی است که به دو شکل سنتی و مدرن انجام می گیرد.
تبلیغات مدرن به صورت بنرهای متحرک در سایت ها و اینترنت و شبکه های اجتماعی است و تبلیغات سنتی نیز به صورت تراکت و تابلوی تبلیغاتی و چاپ بنر است. البته خود تابلو تبلیغاتی نیز دارای زیرشاخه هایی همچون تابلو روان، تابلو استیل، تابلو مغازه، کامپوزیت، بیلبورد و تابلو چلنیوم است. در این مقاله سعی داریم به معرفی ورق کامپوزیت مناسب برای تابلو سازی بپردازیم و پیرامون آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

تابلو کامپوزیت چیست؟

در معرفی ورق کامپوزیت مناسب برای تابلو سازی می توان تابلو کامپوزیت را نام برد. تابلو کامپوزیت با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد برای انجام تبلیغات محصولات بسیار مناسب است. در ساخت بدنه تابلو کامپوزیت از ورق کامپوزیت استفاده می شود که تحت این امر به نام تابلو کامپوزیت نیز نام گرفته است. ورق کامپوزیت ورق با دوام و مقاومی است که استفاده از آن در ساخت تابلو کامپوزیت بر عمر و دوام تابلو کامپوزیت نیز می افزاید.
تابلو کامپوزیت به عنوان مدرن ترین روش تبلیغاتی است که در کنار سایر تابلوهای تبلیغاتی توانسته محبوبیت بالایی به دست آورد و طرفداران زیادی را هم به خود جذب کند.
شما با استفاده از تابلوی کامپوزیت می توانید کسب و کار خود را معرفی کنید و از این طریق مشتریان زیادی را جذب کنید.
در تابلو سازی از ورق کامپوزیت استفاده می شود به این دلیل که مقاومت و استحکام بالایی دارد و علاوه بر اینکه ظاهر زیبایی دارد از مقاومت و دوام بالایی نیز برخوردار است.

ورق کامپوزیت مناسب برای تابلو سازی

اجزای مختلف بکار رفته در تابلو کامپوزیت

اجزای مختلف در تابلوهایی که از ورق کامپوزیت ساخته شده اند شامل آهن آلات، اتصالات، روکش مخصوص و ورق یا پوشش کامپوزیت است.
در معرفی ورق کامپوزیت مناسب برای تابلو سازی می توان ورق های آلومینیومی کامپوزیت را معرفی کرد که برای زیر سازی بر روی تابلو و نصب حروف برجسته در صنعت تابلو سازی مناسب است. ورق های کامپوزیت آلومینیومی در زیبایی تابلوها نقش بسزایی دارند و البته موجب کیفیت بالای تابلوی کامپوزیت نیز می شوند. همچنین اگر علاقه‌مند هستید که با انواع دیگر ورق کامپوزیت آشنا شوید حتما مقاله معرفی انواع ورق کامپوزیت را مطالعه فرمایید

ویژگی های ورق کامپوزیت در تابلوسازی

اغلب تابلوها بر روی سردرب مغازه، فروشگاه ها، مطب و … نصب می شود تا از این طریق کسب و کار هر حرفه مشخص شود به همین دلیل در معرض دید عموم قرار می گیرند.
در تابلو سازی از ورق کامپوزیت به دلیل مقاومت و کیفیتی که دارد استفاده می شود. ورق کامپوزیت آلومنیومی دارای مزیت های زیادی است که همین امر موجب استفاده از آن در صنعت تابلوسازی می شود.
ویژگی های ورق کامپوزیت عبارت اند از:

  • در برابر شرایط جوی مقاومت بالایی دارند.
  • به دلیل وجود ماده پلی اتیلن فشرده در ورق کامپوزیت، به عنوان یک نوع عایق حرارتی و ضد زنگ است.
  • در طول زمان تغییر رنگ در آن به وجود نمی آید.
  • در درخشندگی و زیبایی نمای ساختمان تاثیر زیادی دارد.
  • دوام و طول عمر بالایی دارد.
  • نصب آن سریع و در کمترین زمان انجام می شود.
  • سبک و قابل حمل بوده و در نتیجه نصب آن نیز راحت است.
  • قابل رنگ آمیزی بوده و پاکسازی خودکار دارد.
  • در برابر آتش و حرارت مقاومت بالایی دارد.
  • در رنگ های مختلف و به سلیقه مشتریان قابل سفارش دهی است.

مزیت های استفاده از تابلوی کامپوزیت

در صنعت تابلو سازی از ورق کامپوزیت با توجه به ویژگی های مطلوبی که دارد استفاده می شود. تابلویی که در ساخت آن از ورق کامپوزیت استفاده شود مزایای زیادی دارد که عبارت اند از:

  • تابلو کامپوزیت وزن سبکی دارد که البته دوام و کیفیت بالایی نیز دارد. بنابراین می توان سبک وزن بودن در کنار با دوام بودن را یکی از ویژگی های مطلوب تابلو کامپوزیت دانست.
  • تابلو کامپوزیت طرح ها و رنگ های متنوعی دارد و دامنه انتخاب برای شما باز است و می توانید مناسب ترین تابلو کامپوزیت را انتخاب یا سفارش دهید.
  • قابل سفارش دهی است و در هر رنگی که دوست دارید می توانید تابلو کامپوزیت را سفارش دهید. البته به این نکته دقت داشته باشید که هر چقدر ابعاد تابلو کامپوزیت بزرگ تر باشد به طور مسلم قیمت آن نیز با توجه به ابعاد آن بالاتر خواهد بود.

اورق کامپوزیت قابل استفاده در تابلو سازی

سخن پایانی

این روزها در صنعت تابلو سازی از ورق کامپوزیت استفاده می شود. بنابراین اگر صاحب یک فروشگاه یا مغازه یا هر حرفه ای که هستید برای تبلیغات حرفه خود به تابلو نیاز دارید که بهتر است در بین تابلوهای متنوع، تابلوی کامپوزیت را انتخاب کنید. در معرفی ورق کامپوزیت مناسب برای تابلو سازی می توان تابلو کامپوزیت را نام برد. تابلو کامپوزیت با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد برای انجام تبلیغات محصولات بسیار مناسب است. در ساخت بدنه تابلو کامپوزیت از ورق کامپوزیت استفاده می شود که تحت این امر به نام تابلو کامپوزیت نیز نام گرفته است.

البته تابلوی کامپوزیت می تواند ترکیبی از تابلوی کامپوزیت استیل یا چلنیوم نیز باشد. در معرفی ورق کامپوزیت مناسب برای تابلو سازی می توان ورق کامپوزیت آلومینیوم را نام برد. در نهایت اگر قصد خرید ورق کامپوزیت برای تابلو سازی یا دیگر پروژه‌های ساختمانی خود دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما به سایت پرمیوم باند مراجعه کنید و علاوه بر کسب اطلاعات گسترده در این زمینه می‌توانید با واحد کارشناسی شرکت تماس بگیرید و تمامی راهنماییی‌ها را برای خرید مناسب‌ترین ورق کامپوزیت دریافت کنید.

سوالات متداول

1-ضخامت تابلو مغازه بهتر است چقدر باشد؟
ضخامت کل ورق کامپوزیت در تابلو سازی در حدود 4 میلیمتر است که شما می توانید با توجه به ارتفاع و طول تابلو ضخامت تابلو را سفارش دهید.

2-در اجرا ورق کامپوزیت بهترین روش کدام است؟
در اجرا ورق کامپوزیت برای تابلو سازی بهترین روش اجرا، روش فیکس است به این دلیل که در زمان اجرا هیچگونه درزی ایجاد نمی شود.

3- آیا تابلوهای کامپوزیت منعطف پذیر هستند؟
بله، تابلو کامپوزیت به دلیل بکار بردن لایه های نرم آلومینیوم و مواد پلاستیکی در ورق انعطاف پذیر هستند به همین دلیل بر هر سطوحی منطبق می شوند.

4- آیا ورق کامپوزیت ضمانت نامه و گارانتی دارد؟
بله البته مدت زمان گارانتی و ضمانت نامه ورق کامپوزیت به برند و نوع ورق کامپوزیت بستگی دارد که به طور کلی می توان بیان کرد که ضمانت نامه و گارانتی ورق کامپوزیت به مدت 5 الی 20 سال است.

Post a comment

Your email address will not be published.

× چه طور میتونم کمکتون کنم؟