هر آنچه که باید درباره شرکت پرمیوم باند بدانید

محتوای جدول

هر آنچه که باید درباره شرکت پرمیوم باند بدانید

شرکت پرمیوم باند با نام دیگر خود شرکت تضامنی سیاح فر و خانداداش، در ابتدا در سال 2003 در امارات تاسیس شد و فعالیت خود را از آنجا آغاز نمود.

این کارخانه به واسطه شرکای ایرانی و اروپایی تا سال 2010 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع ورق های کامپوزیت ادامه داد و نقش مهم و موثری در این عرصه ایفا نمود.

پس از امارت شعبه و زیر مجموعه ای مستقل از شرکت پرمیوم باند در استان فارس تاسیس و با اتکا به نیروی مجرب و حرفه ای خود توانست ورق های کامپوزیت را در کیفیتی بالا تولید و توزیع نماید.

این کارخانه در شیراز با وسعت 40000 متر مربع به عنوان بزرگترین تولید کننده ورق های کامپوزیت در خاورمیانه شناخته شده است.

این کارخانه اولین صادر کننده انواع ورق های کامپوزیت ایرانی به کشور اروپا و برخی کشورهای همسایه بوده و از جمله مدرن ترین و متنوع ترین محصولات ان تولید ورق های کامپوزیت با طرح چوب، سنگ و … می باشد.

محصولات تولید شده برند پرمیوم باند با خصوصیات منحصر به فرد و با کیفیتی عالی در طرح و رنگ های مختلف تولید شده و مهمترین هدف شرکت پرمیوم باند پشتیبانی و حمایت از منافع اقتصادی مشتریان و عرضه محصولات خود به بازار بین المللی می باشد.

نکات مهم پیرامون شرکت پرمیوم باند

ورق های کامپوزیت شرکت پرمیوم باند در خلال انجام آزمایش ها و بررسی ها، موفق به اخذ استانداردها و گواهینامه های بین المللی شد که این مسئله متضمن کیفیت و عملکرد بالای محصولات می باشد. برخی از مهمترین این استانداردها عبارتند از:

نکته: دارا بودن ضمانت نامه و بیمه نامه از مهمترین امتیازات ورق های کامپوزیت تولید شده این شرکت است که سبب تفکیک و تمایز این شرکت از سایر شرکت های تولید کننده ورق های کامپوزیت می باشد.

image
image
image

برخی از ویژگی های بارز محصولات شرکت پرمیوم باند

استفاده از آلیاژ 3003 در ساخت ورق های کامپوزیت

تولید ورق های کامپوزیت با استفاده از پیشرفته ترین و مدرن ترین دستگاه ها

استفاده از پلی اتیلن مرغوب و نشکن در ساخت ورق ها

رعایت اصول و استانداردهای بین المللی در زمان ساخت و تولید ورق ها

نکته: لازم به ذکر است بدانید شرکت پرمیوم باند با رعایت اصول فوق، موفق به تولید با کیفیت ترین انواع ورق های کامپوزیت شده و در توانسته جایگاه والایی را در این زمینه به خود اختصاص دهد. همواره محصولات این شرکت و کارایی آنها مورد استقبال مشتریان واقع می شود.

در نهایت..

شرکت پرمیوم باند به عنوان بزرگترین تولید کننده ورق های کامپوزیت در خاورمیانه با ظرفیت تولیدی سالیانه 3900000 متر مربع، آماده خدمت رسانی به مشتریان است. افرادی که می خواهند ورق های کامپوزیت را در اشکال و انواع متنوع بازدید و تهیه کنند می توانند به دفتر مرکزی و نمایندگی فروش پرمیوم باند به آدرس تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از ونک، برج نگار، طبقه 11 مراجعه نمایند. یا با مراجعه به سایت معتبر این شرکت محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهند.

Post a comment

Your email address will not be published.

× چه طور میتونم کمکتون کنم؟