همه چیز درباره برند اطلس باند

محتوای جدول

برند اطلس باند و همه چیز درباره آن

برند اطلس باند یکی از بزرگ ترین و معتبرترین برندهای تولید کننده ورق های کامپوزیت است. نمایندگی اصلی این برند در تهران و کرج احداث شده که انواع ورق های کامپوزیت را تولید و آنها را به بازار عرضه می کند.

لازم به ذکر است بدانید ورق های کامپوزیت برند اطلس باند از جمله مقاوم ترین متریال های ساختمانی است. این ورق ها از دو لایه آلومینیوم و یک هسته پلی اتیلن تشکیل شده است. عمده ترین کاربرد این ورق های کامپوزیت در نمای بیرونی و داخلی ساختمان می باشد.

ورق های کامپوزیت برند اطلس باند در انواع و طرح های مختلف تولید می شوند. هر یک از این طرح ها در جهت پروژه معینی مورد استفاده قرار می گیرد. کیفیت و مرغوبیت این ورق ها به گونه ای است که این برند با برندهای خارجی در حال رقابت است.

یکی از مهمترین امتیازات برند اطلس باند، مقرون به صرفه بودن این تجهیزات است. به گونه ای که استفاده از این ورق ها از اتلاف هزینه ساخت و ساز خودداری می کند. امروزه استفاده از کامپوزیت ها در اشکال و طرح های مختلف این امکان را در اختیار معماران قرار می دهد تا نمای زیبا و جذاب را با مناسب ترین قیمت طراحی و اجرا نمایند. 

نکته: همانطور که میدانید شرکت پرمیوم باند نخستین تولید کننده انواع ورق های کامپوزیت است. این شرکت ورق ها را در عالی ترین درجه کیفیت تولید کرده و آنها را با مناسب ترین قیمت به مشتریان عرضه می کند. برند اطلس باند که دنباله روی پرمیوم باند است در حفظ کیفیت و مرغوبیت این محصولات تلاش فراوان کرده است.

image

 ویژگی کامپوزیت برند معتبر اطلس باند

ورق های کامپوزیت برند اطلس باند، تجهیزات مدرنی است که بر روی زیبایی ظاهری ساختمان تاثیر فوق العاده ای دارد. استفاده از این ورق ها، این امکان را در اختیار طراحان و معماران قرار می دهد تا با بهره گیری از ایده های خلاقانه، نماهای شیک و مدرنی را ایجاد کنند.

برخی از مهمترین و برجسته ترین ویژگی کامپوزیت برند اطلس باند عبارتند از:

نکته: ویژگی های مذکور در اهمیت و محبوبیت ورق های کامپوزیت برند معتبر اطلس باند تاثیر شگرفی دارد. به عبارتی، معماران می توانند با استفاده از این کامپوزیت ها، ایمنی ساختمان را تضمین کنند.

شایان ذکر است بدانید ورق های کامپوزیت برند اطلس باند دارای گارانتی و ضمانت نامه است. چنانچه این ورق ها دچار هرگونه آسیب و صدمه شوند مشتریان می تواند به تعمیر و تعویض هر چه سریع تر آنها اقدام کنند. نکته قابل توجه این است که این ورق ها در اجرای پروژه های ساختمانی، تجاری و اداری و … کاربرد فوق العاده ای دارد.

در نهایت…

برند اطلس باند به عنوان یکی از برندهای تولید کننده انواع مختلف ورق های کامپوزیت در کشور، در زمینه تولید این ورق ها به جایگاه بالایی دست یافته است. چنانچه طراحان و معماران می خواهند مقاومت و استحکام سازه را تضمین نمایند توصیه می شود از این تجهیزات استفاده کنند.

Post a comment

Your email address will not be published.

× چه طور میتونم کمکتون کنم؟