کارایی و کاربرد کامپوزیت ایران مال

محتوای جدول

کامپوزیت های ایران مال و کاربرد آنها

کامپوزیت ایران مال یکی از پرکاربردترین تجهیزات استعمال شده در مجموعه بزرگ ایران مال است. این کامپوزیت ها با طراحی و معماری مدرن در طرح ها و رنگ های متعدد به کار رفته است. بزرگترین شرکت تولید کننده این کامپوزیت ها، پرمیوم باند است که در خلال تولید این تجهیزات از تکنولوژی پیشرفته بهره مند شده است.

یکی از مهمترین ویژگی های کامپوزیت ایران مال، کیفیت و مرغوبیت بالای این تجهیزات است. در واقع پرمیوم باند این کامپوزیت ها را در عالی ترین درجه کیفیت تولید و آنها را به بازار عرضه کرده است. تا ضمن استفاده از این کامپوزیت ها در پروژه های بزرگ، بر محبوبیت و اهمیت خود در نزد همگان بیافزاید.

برخی از برجسته ترین و مهمترین کاربرد های کامپوزیت ایران مال عبارتند از:

image

نکته: این کامپوزیت ها در ابعاد، سایزها و اشکال مختلف در این پروژه مورد استفاده قرار گرفته است. رایج ترین ضخامت برای این کامپوزیت ها، 4 الی 5 میلی متر است. چنانچه افراد نتوانند سایز دلخواه خود را انتخاب کنند می توانند به سفارش آن اقدام نمایند.

ساختار کامپوزیت ایران مال به عنوان محصول تولیدی شرکت پرمیوم باند، از دو لایه ورق آلومینیوم و یک هسته مرکزی از جنس پلی اتیلن تشکیل شده است. این مواد سبب افزایش مقاومت و استحکام این ورق ها شده است و در نهایت منجر به ارتقای عملکرد این مجموعه (ایران مال)  شده است.

Post a comment

Your email address will not be published.

× چه طور میتونم کمکتون کنم؟