پروژه های پرمیوم باند

بیمارستان بین المللی ایلام

ورق کامپوزیت پرمیوم باند یکی از به صرفه ترین مصالح و تجهیزات ساختمانی است که علاوه بر پوشش دهی بر روی زیبا سازی ساختمان نیز تاثیر فوق العاده ای دارد. این ورق ها از جنس آلومینیوم می باشند که با کمترین هزینه قابل اجرا هستند.
شایان ذکر است بدانید ورق کامپوزیت پرمیوم باند در طرح ها و اشکال متعدد نظیر چوب، سنگ، آینه و … تولید و به بازار عرضه می شود. هر یک از این ورق ها دارای ویژگی های منحصر به فرد و متناسب با مکان مورد نظر بوده به گونه ای که برخی از آنها برای نمای داخلی و برخی دیگر برای نمای بیرونی مناسب می باشند.

برخی از ورق های کامپوزیت شرکت پرمیوم باند به صورت مشترک برای نمای داخلی و بیرونی مورد استفاده قرار می گیرند که مهمترین آنها عبارتند از:

ورق کامپوزیت طرح های خاص

این ورق ها در طرح ها و اشکال خاص و متعدد تولید و عرضه می شوند اما شکل نهایی آنها شبیه چوب، سنگ، آینه و ... می باشد.

ورق کامپوزیت دبل پلی استر

این نوع ورق ها از دو لایه آلومینیوم و یک لایه پلی اتیلن تشکیل شده و اغلب از سطوح براق و درخشان برخوردار است. به علت دوام و مقاومت این محصولات، امروزه بیشترین کاربرد این ورق ها در نماهای ساختمانی است.

ورق کامپوزیت هفت رنگ

یکی از متنوع ترین انواع ورق کامپوزیت پرمیوم باند، ورق های هفت رنگ است که با توجه به زاویه دید بیننده، در رنگ های متعدد جلوه نمایی می کند. این تغییر رنگ سبب تمایز و تفکیک ساختمان از ساختمان های دیگر می شود و جذابیت آن را دو چندان می کند.

ورق کامپوزیت پی وی دی اف، نانو، شاینینگ

در ساخت این ورق ها شرکت پرمیوم باند تکنولوژی مدرن و قدیمی را با یکدیگر تلفیق کرده و این محصولات را در اشکال مدرن و با ویژگیهای خاص نظیر درخشندگی بالا، مقاوم و مستحکم، دفع گرد و غبار و ... تولید کرده است.

ورق کامپوزیت یو وی

این ورق ها از ویژگی های برجسته ای برخوردار است که مهمترین آنها عبارتند از: کیفیت بالا، متناسب و سازگار با شرایط جوی مختلف، دوام و ماندگاری طولانی و ... می باشد.

ورق کامپوزیت تیتانیوم

این ورق ها دارای وزن کم و سبک، مقاومت بالا، زیبایی چشمگیر، قابلیت انعطاف پذیری بالا و ... می باشد. این ورق ها به علت سخت بودن، در صنعت ساختمان سازی از کاربرد فوق العاده ای برخوردار است.

ورق کامپوزیت ضد حریق

این ورق ها از مواد معدنی غیر قابل اشتعال تشکیل شده است به گونه ای که از استقامت بالایی برخوردار می باشد.

image
image

نکته: علاوه بر موارد فوق، ورق کامپوزیت پرمیوم باند در انواع دیگر نظیر ورق کامپوزیت پرمیوم داخلی، ورق های ضد زنگ، ورق های چهار فصل و … تولید شده و در دسترس مشتریان قرار می گیرند.

ویژگی های ورق کامپوزیت پرمیوم باند

ورق کامپوزیت پرمیوم باند دارای مزایا و ویژگی های بارزی است که مهمترین آنها عبارتند از:

  • استفاده از پلی اتیلن مرغوب و با کیفیت در ساخت آنها
  • قابلیت تولید در ابعاد و سایزهای متغیر
  • تنوع در طرح و رنگ و ابعاد و ضخامت آنها
  • دارای گواهینامه و استانداردهای بین المللی
  • ساخت این ورق ها با استفاده از دستگاه های درجه یک و با کیفیت

نکته: برای انتخاب و خریداری ورق کامپوزیت پرمیوم باند می توانید به سایت شرکت پرمیوم باند یا نمایندگی های آن در استان های مختلف مراجعه کرده و این محصول را متناسب با نیاز خود تهیه و خریداری نمایید.

اطلاعات پروژه

متراژ :

7.000 متر

مکان:

ایلام، ایران

تاریخ:

1397