معرفی كارخانه پرميوم باند

محتوای جدول

معرفی كارخانه پرميوم باند

كارخانه پرميوم باند با وسعت 40000 متر مربع در شیراز تاسیس شد و به عنوان بزرگترین و با سابقه ترین ورق های کامپوزیت در خاورمیانه شناخته شده است. این کارخانه متشکل از چهار سوله با وسعت 12000 متر مربع بوده که به واحد تولید محصول اختصاص دارد. ساختمان اداری این کارخانه با 1000 متر مربع زیر بنا ساخته شده است.

كارخانه پرميوم باند به عنوان تولید کننده ورق های کامپوزیت آلومینیومی که در سال 2003 تاسیس شده، توانست جایگاه والایی را در جهان به خود اختصاص دهد. محصولات این شرکت با پیشرفته ترین تجهیزات و روش ها تولید شده و روز به روز دامنه فعالیت و تولید آن گسترده تر می شود.

برخی از امتیازات این شرکت عبارتند از:

بر خلاف دیگر شرکت های تولید کننده انواع ورق های کامپوزیت که از آلیاژ 1100 در تولید محصولات خود بهره مند می شوند، شرکت پرمیوم باند برای تولید انواع ورق ها از آلیاژ 3003 آلومینیوم استفاده می کند که این اقدام سبب افزایش مقاومت و دوام محصولات ورق ها می شود.

این کارخانه برای تولید محصولات از پلی اتیلن مرغوب و درجه یک استفاده می کند به گونه ای که سبب ارتقای کیفیت آنها می شود حال انکه شرکت های دیگر برای تولید ورق ها از پلی اتیلن ارزان و کیفیت پایین استفاده می کنند.

ورق های تولیدی كارخانه پرميوم باند دارای استانداردهای جهانی و بین المللی و گواهینامه ضد حریق است که این مسئله سبب افزایش اعتبار و رضایت این محصولات در نزد مشتریان شده است.

نکته: این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده و صادرکننده انواع مختلف ورق های کامپوزیت در ضخامت های متغیر و ورق های نسوز و ضد حریق شناخته شده است.

نکات مهم پیرامون كارخانه پرميوم باند

كارخانه پرميوم باند یا به عبارتی شرکت تضامنی سیاح فر و خانداداش با اعتبار و سوابق درخشان خود در زمینه تولید انواع ورق های کامپوزیت، در پیشرفت و تکنولوژی ساختمان و صنعت ساخت و ساز نقش فوق العاده ای ایفا نموده است. این کارخانه پیش از اینکه محصولات خود را در دسترس مشتریان و متقاضیان قرار دهد بر روی آنها آزمایش ها و تست هایی انجام داده تا مشتریان نسبت به کیفیت و عملکرد محصولات اطمینان لازم را کسب نمایند.

لازم به ذکر است بدانید كارخانه پرميوم باند، ورق های کامپوزیت را در انواع متعدد و مختلف تولید کرده و مدرن ترین انواع محصولات آن، هانیکام و تری دی پنل می باشد. نکته قابل توجه این است که هسته مرکزی ورق های تولید شده این کارخانه به صورت تمام آلومینیوم می باشند.

یکی از نکات مهم پیرامون كارخانه پرميوم باند این است که در تولید ورق ها از مدرن ترین سبک طراحی و رنگ آمیزی استفاده می شود به گونه ای که سبک متفاوت این محصولات در افزایش فروش و جایگاه این محصولات در نزد همگان تاثیرگذار می باشد.

image
image
image

ورق های کامپوزیت این کارخانه با دو روش قابل اجرا می باشند

نکته: از جمله امتیازات بارز ورق های کامپوزیت شرکت پرمیوم باند تنوع در طرح و رنگ، افزایش کیفیت و عملکرد و … است که این فاکتورها در سایر شرکت های تولید کننده این محصول به صورت اندک مشاهده می شود. وجود نمایندگی پرمیوم باند در تمامی استان ها می تواند امکان دسترسی به انواع ورق های کامپوزیت را برای همگان ممکن و میسر نماید.

Post a comment

Your email address will not be published.

× چه طور میتونم کمکتون کنم؟