هر آنچه باید درباره قیمت کامپوزیت ساختمان بدانید

محتوای جدول

کامپوزیت ساختمان از جمله مصالح ساختمانی است که برای پوشش دهی سطوح مورد استفاده قرار می گیرد. این پانل ها از جنس آلومینیوم می باشند و در ایجاد فضاهای نو و هنرمندانه  تاثیر فوق العاده ای دارد. امروزه کارخانه های تولید این محصولات روز به روز در حال گسترش بوده اما در این میان شرکت پرمیوم باند با در نظر گرفتن قیمت کامپوزیت ساختمان، بزرگترین تولید کننده انواع ورق های کامپوزیت در کشور به شمار می رود.

شایان ذکر است بدانید کامپوزیت ساختمان نقش و جایگاه ویژه ای را در زمینه ساخت و ساز به خود اختصاص داده است. از این رو، افراد پیش از انتخاب و خرید این محصولات باید پیرامون مزایا، خصوصیات و قیمت کامپوزیت ساختمان اطلاعات کاملی را در اختیار داشته باشند.

برخی از مهمترین و برجسته ترین امتیازات کامپوزیت ساختمان عبارتند از:

ورق های کامپوزیت شرکت پرمیوم باند در خلال انجام آزمایش ها و بررسی ها، موفق به اخذ استانداردها و گواهینامه های بین المللی شد که این مسئله متضمن کیفیت و عملکرد بالای محصولات می باشد. برخی از مهمترین این استانداردها عبارتند از:

کیفیت و دوام و مقاومت

به سبب کیفیت بالای کامپوزیت ساختمان این تجهیزات در ساخت اماکن مسکونی و تجاری کاربرد فوق العاده ای دارد.

قابلیت انعطاف پذیری

کامپوزیت ساختمان از چنان قابلیتی برخوردار است که می تواند به اسانی برش و خم داده شود و این کار به کمک اکثر ابزارآلات امکان پذیر میباشد.

مقرون به صرفه بودن

به علت مناسب بودن قیمت کامپوزیت ساختمان، این تجهیزات امروزه به شکل گسترده ای مورد استفاده و استقبال همگان در ساخت و ساز می باشد.

طراحی و زیبایی ظاهری فوق العاده

طراحی کامپوزیت ساختمان به گونه ای است که به آسانی قابل تطبیق با انواع سطوح و نماهای مختلف می باشد که این خود یک امتیاز بارز برای این محصولات قلمداد می شود.

image
image
image

عوامل موثر بر قیمت کامپوزیت ساختمان

ضخامت و ابعاد

نوع برند

دوام و استحکام

مقاوم در برابر آتش و حریق و...

کامپوزیت ساختمان با داشتن ظاهری منحصر به فرد می تواند علاوه بر زیبایی، دوام و استحکام مکان مورد نظر را تضمین نماید. برخی عوامل و عناصر بر روی قیمت کامپوزیت ساختمان تاثیر فوق العاده ای دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

نکته: امروزه کامپوزیت ساختمان یکی از محبوب ترین مصالح ساختمانی مورد نیاز است که در طرح و رنگ های متعدد تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد. عمده ترین کاربردهای این تجهیزات در ساخت و پوشش دهی سردخانه، انبارداری، هتل ها و … می باشد.

به سبب اینکه قیمت کامپوزیت ساختمان نسبت به دیگر مصالح و تجهیزات ساختمان اندک است، استفاده از آنها نیز به شدت مورد استقبال همگان می باشد. عمده ترین کاربرد این مصالح استفاده برای نماها و دیوارهای خارجی است.

بررسی ها نشان می دهد قیمت اجرای هر متر مربع کامپوزیت ساختمان به صورت متغیر و از 280 هزار تومان اغاز شده و دچار نوساناتی می شود. اجرای این مصالح امری کاملا تخصصی است و باید برای انجام این کار از افراد حرفه ای و مجرب کمک گرفته شود.

قیمت کامپوزیت ساختمان که یکی از اصول مهم و اساسی در انتخاب و خرید این محصولات است در شرکت معتبر پرمیوم باند بسیار مناسب و به صورت حداقل می باشد.

لذا برای خرید انواع کامپوزیت ساختمان می توانید به دفتر مرکزی و نمایندگی شرکت پرمیوم باند در تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از ونک، برج نگار و طبقه 11 مراجعه نمایید.

شرکت پرمیوم باند با ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه تولید ورق کامپوزیت افتخار این را دارد که تمامی سال های فعالیت خود رتبه اول کیفیت را در بین تمامی برند های کامپوزیت در ایران را کسب کند.

Post a comment

Your email address will not be published.

× چه طور میتونم کمکتون کنم؟