معرفی شرکت تضامنی سیاح فر و خانداداش

محتوای جدول

معرفی شرکت تضامنی سیاح فر و خانداداش

شرکت تضامنی سیاح فر و خانداداش از سال 2003 میلادی در امارات راه اندازی شد و فعالیت آن تا سال 2010 به صورت مستمر ادامه یافت. این شرکت با تکیه بر تکنولوژی مدرن و با تکیه بر تحقیق و تفحص آگاهانه، مراحل تهیه و تولید ورق های کامپوزیت آلومینیوم را در شیراز پایه گذاری نمود.

شرکت تضامنی سیاح فر و خانداداش در راستای تولید ملی، گامی موثر برداشته و با اهداف حمایت از کار و سرمایه ایرانی با تولید انواع ورق های کامپوزیت به جایگاه والایی در جهان دست یافته است. امروزه این شرکت یا شرکت پرمیوم باند در تمامی استان ها دارای نمایندگی می باشد.

نکته قابل توجه این است که شرکت تضامنی سیاح فر و خانداداش محصولات خود را در کیفیت منحصر به فرد در رنگ ها و طرح های متعدد وارد بازار بین المللی کرده است. محصولات تولیدی این شرکت با تعدد و تنوع بی نظیر، هم در داخل کشور و هم به کشورهای همسایه نظیر افغانستان و عراق عرضه می شوند.

شرکت تضامنی سیاح فر و خانداداش و نکات مربوط به آن

شرکت تضامنی سیاح فر و خانداداش که موسس شرکت پرمیوم باند است توانست در راستای تولید با کیفیت ترین ورق های کامپوزیت در جهان موفق به اخذ استانداردها و گواهینامه های بین المللی شود. از جمله این گواهینامه ها از کشورهایی نظیر انگلستان و آلمان به ایشان اعطا شده است.

لازم به ذکر است بدانید شرکت تضامنی سیاح فر و خانداداش با در نظر داشتن گارانتی و بیمه نامه برای محصولات خود توانسته نظر  و رضایت مشتریان را جلب نماید. به سبب اینکه این شرکت در زمینه تولید این محصولات توانایی و شایستگی بالایی دارد مورد حمایت بی نظیر مشتریان واقع شده است.

این شرکت برای تولید محصولات خود از دستگاه هایی نظیر میتسوبیشی ژاپن و زیمنس آلمان استفاده می کند که در ارتقای کیفیت و مقاومت محصولات آنها تاثیرگذار می باشد. علاوه بر این ورق های کامپوزیت را با آلیاژ 3003 تولید کرده که این خود سبب ارتقای کیفیت محصولات شده است.

اکنون به برخی از ویژگی های ورق های کامپوزیت تولید شده شرکت تضامنی سیاح فر و خانداداش اشاره می کنیم:

نکته قابل توجه این است که ورق های کامپوزیت که در نمای داخلی و خارجی کاربرد فوق العاده ای دارد باید متناسب با مکان مورد نظر باشد. در زمان انتخاب این محصولات اهتمام به عناصری نظیر کیفیت، رنگ، طرح و … الزامی است.

نکته: این ورق ها نه تنها در ساخت اولیه بلکه در بازسازی نماهای داخلی و بیرونی نیز کاربرد فوق العاده ای دارد.

image

سخن آخر…

شرکت تضامنی سیاح فر و خانداداش با در نظر داشتن نیازهای روزمره افراد و مزایای ورق های کامپوزیت، روز به روز دامنه تولید و عرضه محصولات خود را گسترش می دهد. در صورتی که افراد بخواهند این ورق ها را تهیه و خریداری کنند می توانند با مراجعه به سایت پرمیوم باند از قیمت و جزئیات آن آگاه شوند. یا به  صورت حضوری به نمایندگی و دفتر مرکزی این شرکت در تهران ، خیابان ولیعصر، بالاتر از ونک، برج نگار، طبقه 11 مراجعه کنند.

Post a comment

Your email address will not be published.

× چه طور میتونم کمکتون کنم؟